De eisen die de verschillende stakeholders (zoals financiers, leden, subsidieverstrekkers, certificerende instanties, omgeving, personeel maar ook klanten) aan uw organisatie stellen zijn hoog. Prestaties moeten verantwoord worden. Continu zoeken we naar verbetermogelijkheden. De omgeving staat echter niet stil maar kent een grote dynamiek. Als organisatie zoekt u naar mogelijkheden om uw prestaties te meten en naar aangrijpingspunten voor verbeteringen. Vraagstukken die hierbij een rol spelen zijn:
Wat is de tevredenheid van onze klanten?
Wat verwachten onze klanten van ons?
Hoe kunnen we onze processen goed beschrijven?
Hoe kunnen we een kwaliteitscertificaat krijgen en behouden?
Waar liggen verbetermogelijkheden in onze organisatie?
Kunnen we een tevredenheidsmeting onder het personeel uitvoeren?
Waar liggen mogelijkheden voor maatschappelijk verantwoord ondernemen?
Welke concrete resultaten hebben we met maatschappelijk verantwoord ondernemen geboekt?
SwatersBeleid ondersteunt u met bijvoorbeeld een klanttevredenheidsonderzoek, medewerkerstevredenheidsonderzoek, procesbeschrijvingen, kwaliteitshandboek, omgevingsanalyses, SWOT-analyses en effectmetingen. Informeer naar de mogelijkheden.